folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Gerçek Adalet Böyle Olmalı !



Gerçek Adalet Böyle Olmalı !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek
    leadertay bunu yazdı

    hep derim zaten kanunsa şeriat diye. kes gitsin

     

    ADİL YARGI OLMALI AMA...

    bu olayın din ile bağlantısı nedir? varsa bana Kuran'dan ayet versene? yeri geldi mi hepimizden daha müslüman olduğunuzu söylüyorsunuz.

    sizin gibi şeriat(şimdi ki/bu yüzyılda ki) = din diyen beyinsizler/gerizekalılar/sülükler neresiyle düşünüyor? bilmiyor musunuz Hz.Musa'nın adam öldürdüğünü? Hz.Musa'nın vicdanının bizzat Allah'ın emri ile kedere uğratılmadığını?
    Açıpta Kuran okumamış, kötüyü iyi gösteren haysiyetsiz tağutlar bize akıl vermeye çalışıyo.. şunlara bak la...

    alayınızın yatacak yeri yok lan. hammurabi kimdir, nerde yaşamıştır git bi araştır. boş kafa... bu olay şeriat değil, hamurabi yasasıdır.

    attackatak tarafından 07/Mar/14 12:18 tarihinde düzenlenmiştir

    Kader, gayrete aşıktır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı
     

    Hocam kamuyu özeli karıştırma bak söylediğin şey şu;

    "hakkından ferâgat edersin erdemlik gösterirsin vs. ama laik mahkemeler sen hakkından feragat etsende adama hapis verebilirler ulan çalınan mal senin  sen tamam kardeşim adam yapmış 1 hata desen bile onlar hapse atar, belki o adam sen sırf kendi hakkından feragat ettiğin için bir daha yapmayacak"

    Benim söylediğim ise bu;

    "Suç işlenmişse işlenmiştir.Hakkımdan feragat ettim diye bir şey yok.Sen adamdan şikayetçi olmadın diyelim adam hapiste geçireceği süre içinde gitti başka birisi soydu, zarar verdi diyelim sen mi vereceksin hesabını o zaman?"

    Demişsin ki

    "cezada kamu mu yoksa şahıs mı o incelenir ona göre ceza verilir kamu malına zarar veren bir adamın hakkından feragat edemezsin çünkü 

    o malı kullanan herkesin hakkı vardır.

    Onun hesabını ben neden vereyim çok saçma bir tespit"

    Peki senin çalınan malın kamu malı mı?

    .....

    "Öbür türlüde ben insanlığımı yaptıysam bu adam yine yaptıysa bu da benim suçum değil."

    İşte mahkeme senin insanlığına bırakmıyor işi.İyiki de bırakmıyor...


    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Kadinin biri hz muhammed'e gelir ve derki ben zina ettim. Hz.muhammed der ki etmemissindir git iyice dusun oyle gel. Kadin yine gelir ben zina ettim. Etmemissindir der ve 3 kez bu sekilde tekrarlanir. Yine gelir kadin ve ben zina ettim. Hamilemisin der hz muhammed. Evet der kadin. O zaman git cocgunu dogur oyle gel. Cocuk dogar kadin gelir yine, hz muhammed cocgunu buyut oyle gel. En son yine gelir ve ben zina ettim. Hz muhammed kadinin zina ettigine tam emin oldugu zaman olum cezasini verir. Ama sonundan tam emin degilim oldurulmemis de olabilir. 

     

     

     

    Seriat (gercek seriat) oyle kolay hukum vermez. Iki kisiyi yatakta ciplak gorsen zina yaptilar dyemezsin diye hadis var sanirsam. Sucundan emin olunmadan oyle cezalar verilmez islam hukukunda.

     


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    O degilde tecavüz edenleri idam edicen yada Hadım edicen. Buna çoğu insan da karşı gelmez.

    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    mfatihbodur bunu yazdı

    Kadinin biri hz muhammed'e gelir ve derki ben zina ettim. Hz.muhammed der ki etmemissindir git iyice dusun oyle gel. Kadin yine gelir ben zina ettim. Etmemissindir der ve 3 kez bu sekilde tekrarlanir. Yine gelir kadin ve ben zina ettim. Hamilemisin der hz muhammed. Evet der kadin. O zaman git cocgunu dogur oyle gel. Cocuk dogar kadin gelir yine, hz muhammed cocgunu buyut oyle gel. En son yine gelir ve ben zina ettim. Hz muhammed kadinin zina ettigine tam emin oldugu zaman olum cezasini verir. Ama sonundan tam emin degilim oldurulmemis de olabilir. 

     

     

     

    Seriat (gercek seriat) oyle kolay hukum vermez. Iki kisiyi yatakta ciplak gorsen zina yaptilar dyemezsin diye hadis var sanirsam. Sucundan emin olunmadan oyle cezalar verilmez islam hukukunda.

     

    nerde okudun lan bunu ahahahahaha


    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bartimaeus
    Bartimaeus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Bu örnek gerçek adalet değildir hocam. Aynın suçun, tekrardan, adama karşı, devlet tarafından işlenmesidir sadece!

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo
    mfatihbodur bunu yazdı

    Kadinin biri hz muhammed'e gelir ve derki ben zina ettim. Hz.muhammed der ki etmemissindir git iyice dusun oyle gel. Kadin yine gelir ben zina ettim. Etmemissindir der ve 3 kez bu sekilde tekrarlanir. Yine gelir kadin ve ben zina ettim. Hamilemisin der hz muhammed. Evet der kadin. O zaman git cocgunu dogur oyle gel. Cocuk dogar kadin gelir yine, hz muhammed cocgunu buyut oyle gel. En son yine gelir ve ben zina ettim. Hz muhammed kadinin zina ettigine tam emin oldugu zaman olum cezasini verir. Ama sonundan tam emin degilim oldurulmemis de olabilir. 

     

     

     

    Seriat (gercek seriat) oyle kolay hukum vermez. Iki kisiyi yatakta ciplak gorsen zina yaptilar dyemezsin diye hadis var sanirsam. Sucundan emin olunmadan oyle cezalar verilmez islam hukukunda.

     

    ne güzel, keşke benikureyza kabilesinin tüm erkeklerine tüm kadınlarına ve tüm çocuklarına da aynı şeyi yapsaymış. ya da mekke'de kendisi hakkında küçümseyici şiir okuyan yahudiyi öldürtmeden önce aynı mantıkta olsaymış. 


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı

    "gerçek islam böyle değil gerçek şeriat böyle değil..." beyler artık istediğiniz gibi görmekten vazgeçin. adamlar arap, anadillerinde kuran okuyor, muhammedin yaşadığı yerlerde yaşıyorlar ama türkiye'de bi kere kuran açmamış kişiler nedense islamı onlardan daha iyi biliyor.

    sizi de anlıyorum, dininize böyle çirkin şeyleri yakıştıramıyorsunuz çünkü insanlık diye birşey var. ama kendi kafanıza göre de din çıkarmayın. dininiz dandikse onu kabullenin. yanlışı varsa yanlış deyin.

    Din konusunda birde yüzyılkardan bu zamana kadar gelen bir din olgusunda ben kesin hüküm verilemeyeceği taraftarıyım yani şöyle 

    sen dersin ki bu din dandikmiş ispatla derim ispatlayamazsın kesin delilin yok çünkü elinde o adam benim dinim iyi der ispatla dersin o da ispatlayamaz

    yani ne sen kanıtlayabilirsin ne de o o yüzden kimse bir şeyi kabullenememesi doğal 

    insanlar hep birilerinin söyledikleriyle haraket ediyor duyumlara göre ateistler de dindarlarda 

    adam emin olamayacağı şeyi sana dayatma peşinde sen emin olamayacağın şeyi inkar peşindesin


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    halat
    halat's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı

    "gerçek islam böyle değil gerçek şeriat böyle değil..." beyler artık istediğiniz gibi görmekten vazgeçin. adamlar arap, anadillerinde kuran okuyor, muhammedin yaşadığı yerlerde yaşıyorlar ama türkiye'de bi kere kuran açmamış kişiler nedense islamı onlardan daha iyi biliyor.

    sizi de anlıyorum, dininize böyle çirkin şeyleri yakıştıramıyorsunuz çünkü insanlık diye birşey var. ama kendi kafanıza göre de din çıkarmayın. dininiz dandikse onu kabullenin. yanlışı varsa yanlış deyin.

    Günün yorumu. ahaha

    Aristo' nun bile kemiklerini sızlattın :D


    ------- tinyurl.com/capulcunundrami ------- tinyurl.com/taktaktaktilar -------
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Türkiye'de hukuk çok modern böyle ilk çağ(!) hukuğunu Türkiye'de uygulayamazsınız, Türkiye laiktir, laik kalacak! Mustafa Kemal'in askeleriyiz! Şeriat gelemeeez!


    echo "imzanız özel karakter içermemelidir";
Toplam Hit: 10323 Toplam Mesaj: 130