Satlık Bi Kaç Eşya

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    A_REX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bilgisayar : 

    İşlemci : İntel Core Duo E2140 ( Çift çekirdek ) İşlemci Hızı (ghz) : 1600 MHz

    Bellek (mb) Ddr Ram : 2 GB

    Sabit Disk (gb/rpm) : 160 + 120 gb 

    Ekran Kartı : 1 Gb 128 bit gt 210 ekran kartı 

    Ethernet Kartı : Var

    Klavye/mouse : Var ( Casper )

    Monitör : Casper 17 ( CRT FLAT )

    Optik Sürücü : CD-RW / DVD RW

    Ram : 1 gb 667 mhz  kingston (masaüstü)


    Cep telefonu :


    Bide alış tarihi 28.02.2011 tarihli  5800 XM cep telefonu...Siyah Çok temiz kullanıldı tek bir çizigi yok ekranda koruyucu bant olmadan kullanılmadı zaten kutu içerigi mevcut...

     


    İlgilenen arkadaşlar fiyat belirterek mesaj atsınlar.Üniversite kaydı için acil paraya ihtiyacım var.Bu yüzden fiyat belirtmiyorum piyasa neyse ona vericem... HAtaydayım Alacak eleman kargo parasınıda dahil etsin..

        

     


    -----------------------------

    max. 400 uyar mı sana alacağım kesin değil


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    400 TL teklif iyi fiyat bence.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    O kart o oyunları, hele hele black ops'u oynatsın ben kendimi vururum, baltalamak gibi olmasında milleti uyarayım sadece

    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    NoToLeRaNcE bunu yazdı:
    -----------------------------
    O kart o oyunları, hele hele black ops'u oynatsın ben kendimi vururum, baltalamak gibi olmasında milleti uyarayım sadece
    -----------------------------

    Ben GT210 hiç kullanmadım ve performansını bilmiyorum ama eğer youtube,daki videolara bakacak olursak senin kendini vurman gerekli :)

    http://www.youtube.com/results?search_query=gt210+gameplay&aq=0&oq=gt210+ 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    adam okul parasina kosuyor olumsuz yorum yapmayin satar ins.  iyi kötü. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    Jubei bunu yazdı:
    -----------------------------

    NoToLeRaNcE bunu yazdı:
    -----------------------------
    O kart o oyunları, hele hele black ops'u oynatsın ben kendimi vururum, baltalamak gibi olmasında milleti uyarayım sadece
    -----------------------------

    Ben GT210 hiç kullanmadım ve performansını bilmiyorum ama eğer youtube,daki videolara bakacak olursak senin kendini vurman gerekli :)

    http://www.youtube.com/results?search_query=gt210+gameplay&aq=0&oq=gt210+ 


    -----------------------------
    ben ops için dedim onu :) millet gt210'un yüzüne bile bakmıyo hiç bi yerde. Ayrıca hepsini geçtim bu sistem ops'u çalıştırır mı ?

    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aref
    aref's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2011
    Erkek

    Benim elimde de bir adet sıfır ayarında (2 ay kullanılmış) şohben var. 170 tlye almıştım uygun fiyata bırakırım.Nete filan ilan vermedim.İhtiyacı olan varsa mesaj atsın

    kilere atmışım orada duruyor.markası gücü vs. aklımda değil.ilgilenen olursa bakarım 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    A_REX
    A_REX's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    Gidip kartı ta fi tarihinin driveriyle çalıştırırsan çalıştırmaz tabi.. 
    http://www.youtube.com/watch?v=AMLmgNikXbw

    Yeminle çok muhalefet adamlarsınız bişey demiyorum. Black opsu ve fear 3 ü bitirdim kardeşim ben bu sistemle. Overlock olmadan bide. Dünyadaki herşey üstüne yemin ederim.  


    Dur be kadınnnn....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    A_REX
    A_REX's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    aaa

    aa

    cc

    ffggg

    fffdss

    ddee

    lkll

    Bilgisayar biraz tozlu kardeşim. Ben temizleyip en güzel şekilde sana teslim edicem zaten reklam yapma gibi bir kaygım yok. Makina temiz saglam. 


    Resimler bu arada 5800 XM ile çekilmiştir... 


    Dur be kadınnnn....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    ben senden yanayım kızma bana :)

Toplam Hit: 2475 Toplam Mesaj: 29